Поредният алчен и недобросъвестен лекар – АМАН!!!


Реших да отида на профилактичен преглед при уролог, без да имам оплаквания. Взех направление от личната ми лекарка и си записах на 18.01.2011 час в Медицински център МЕД 1 в Младост 1. Имах „щастието“ да ме прегледа „професионалиста“ д-р РОБЕРТО БЕЧЕВ. Същия ми откри камък в десния бъбрек с размери 23 мм., както и остатъчна урина в мехура – т.е. задържам урина по неясни за момента причини. За да се установят, той ми издаде направление за 4-та градска, където въпросния „лекар“ работи в Урологично отделение, с мнение за хоспитализация – т.е. поне 2 дни да остана там, за да се направят редица изследвания и евентуално операция. И днес трябваше да съм там вече.

Споделяйки с моята управителка за проблема ми, във връзка с отсъствието ми от работа, тя ме посъветва да се обърна и към доц. БОГОВ в АЛЕКСАНДРОВСКА БОЛНИЦА. Размислих и реших да не отивам веднага в 4-та градска, а да се консултирам и с препоръчания доцент. И ето – 2 дни след прегледа ми при д-р Бечев аз нямам и помен от камък от 23 мм., нито задържам урина.

Е, СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ?! А АЗ СЕ ПОДГОТВЯХ ЗА ОПЕРАЦИЯ, КОЯТО ЩЕШЕ ДА НАПЪЛНИ ДЖОБА НА ПОРЕДНИЯ АЛЧЕН И НЕДОБРОСЪВЕСТЕН „ЛЕКАР“!!!

Не знам какво да кажа, освен „Да ни пази Господ от ИЗРОДИ, положили Хипократова клетва“!!!

Таня Михайлова

2 коментара

  1. Za BG lekar pacienta e podvijen „portefeuille“+++
    Jalko za bolnite, koito sa zavisimi ot zdravnite targovci, nose6i gordo titlata „Doctor“……..

  2. Единствената ни надежда е да не опираме до лекарска помощ!

Вашият коментар